REPUBLIKA HRVATSKA
CENTAR ZA RESTRUKTURIRANJE I PRODAJU
Ivana Lučića 6, 10000 Zagreb
Na temelju Zakona o upravljanju državnom imovinom (NN 52/18), Uredbe o načinu prodaje dionica i poslovnih udjela (NN 129/13 i 66/14) Odluke Upravnog vijeća Centra za restrukturiranje i prodaju (dalje u tekstu: CERP) Klasa: 024-04/18-03/5, Ur.br: 360-00/02-2018-3 od 18. rujna 2018. godine i Klasa:024-04/18-04/5, Ur.br:360-01/07-2018-40 od 03. listopada 2018. godine, i Odluka ravnatelja Centra za restrukturiranje i prodaju (dalje u tekstu: CERP) Klasa:024-04/18-04/5, Ur.br:360-01/07-2018-32, Klasa:024-04/18-04/5, Ur.br:360-01/07-2018-33 i Klasa:024-04/18-04/5, Ur.br:360-01/07-2018-34 od 25.rujna 2018. godine te Klasa:024-04/18-04/5, Ur.br:360-01/07-2018-35, Klasa:024-04/18-04/5, Ur.br:360-01/07-2018-36, Klasa:024-04/18-04/5, Ur.br:360-01/07-2018-37, Klasa:024-04/18-04/5, Ur.br:360-01/07-2018-38 i Klasa:024-04/18-04/5, Ur.br:360-01/07-2018-39 od 27.rujna 2018. godine CERP namjerava javnim nadmetanjem izvršiti prodaju dionica i poslovnih udjela, te objavljuje
Javni poziv za kupnju dionica i poslovnih udjela trgovačkih društava u vlasništvu Republike Hrvatske, Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje i Centra za restrukturiranje i prodaju provedbom postupka javnog nadmetanja
R. br. |
Društvo |
Broj dionica/ poslovnih udjela |
% u temeljnom kapitalu |
Početna cijena prodaje dionica i poslovnih udjela u HRK |
Cjenovni korak nadmetanja u HRK |
Jamčevina U HRK |
Datum i vrijeme održavanja javnog nadmetanja |
Rok za podnošenje Obrasca prijave za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja |
Rok za uplatu jamčevine za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja |
1. |
UTENZILIJA d.d. Zagreb |
41 |
0,15 |
2.706,00 |
100,00 |
270,60 |
25.10.2018. u 9.00 sati |
22.10.2018. |
22.10.2018. |
2. |
KEMIKA d.d. Zagreb |
41 |
0,04 |
12.300,00 |
200,00 |
1.230,00 |
25.10.2018. u 10.00 sati |
22.10.2018. |
22.10.2018. |
3. |
STRAŽAPLASTIKA d.d. Hum na Sutli |
2 |
0,00003 |
400,00 |
100,00 |
40,00 |
25.10.2018. u 11.00 sati |
22.10.2018. |
22.10.2018. |
4. |
3. MAJ STM d. o. o. Rijeka |
1 |
100,00 |
215.608,31 |
1.100,00 |
21.560,83 |
25.10.2018. u 12.00 sati |
22.10.2018. |
22.10.2018. |
5. |
AUTOPRIJEVOZ d.d. Otočac |
3.073 |
14,63 |
30.730,00 |
400,00 |
3.073,00 |
25.10.2018. u 13.00 sati |
22.10.2018. |
22.10.2018. |
6. |
JADRANKA d.d., Mali Lošinj |
6 |
0,001 |
3.600,00 |
100,00 |
360,00 |
25.10.2018. u 14.00 sati |
22.10.2018. |
22.10.2018. |
7. |
GLAS SLAVONIJE d.d. Osijek |
1 |
0,001 |
30,00 |
100,00 |
3,00 |
25.10.2018. u 15.00 sati |
22.10.2018. |
22.10.2018. |
8. |
AUTOMEHANIKA d.d. Zagreb |
39 |
0,46 |
156.000,00 |
1.600,00 |
15.600,00 |
09.11.2018. u 11.00 sati |
06.11.2018. |
06.11.2018. |
9. |
ZADARSKA TISKARA d.d. Zadar |
3.620 |
16,63 |
818.120,00 |
4.100,00 |
81.812,00 |
09.11.2018. u 12.00 sati |
06.11.2018. |
06.11.2018. |
10. |
GRAVOSA d.o.o. Dubrovnik |
3 |
7,48 |
2.018.580,00 |
5.000,00 |
201.858,00 |
09.11.2018. u 13.00 sati |
06.11.2018. |
06.11.2018. |
Prijava za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja podnosi se CERP-u putem Obrasca prijave za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja (dalje u tekstu: Obrazac prijave), najkasnije 3 dana prije održavanja postupka javnog nadmetanja, odnosno zaključno sa danom navedenim u tablici za predmetno društvo. Obrazac prijave nalazi se na web stranici CERP-a. Obrazac prijave dostavlja se
za svako društvo pojedinačno. Dionice i poslovne udjele moguće je kupovati isključivo u cijelosti ponuđenog paketa.
Za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja, osim podnošenja Obrasca prijave potrebno je uplatiti i jamčevinu navedenu u gornjoj tablici (10% početne cijene) s naznakom imena uplatitelja koje mora biti istovjetno imenu potencijalnog investitora navedenog u Obrascu prijave. Navedena jamčevina uplaćuje se na račun CERP-a kod Erste&Steiermarkische Bank, IBAN HR68 2402 0061 1006 7186 9, s pozivom na broj 239531 i mora biti evidentirana na navedenom računu najkasnije 3 dana prije održavanja javnog nadmetanja tj. zaključno sa danom navedenim u tablici za predmetno društvo.
Eventualno odustajanje od sudjelovanja u postupku javnog nadmetanja, nakon izvršene prijave, mora se prijaviti CERP-u pisanim putem najkasnije 24 sata prije održavanja javnog nadmetanja. U protivnom CERP ima pravo zadržati uplaćenu jamčevinu.
Uz Obrazac prijave za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja moraju se priložiti i sljedeći dokumenti:
- preslika važeće osobne iskaznice ili putovnice za domaću i stranu fizičku osobu, izvadak iz sudskog registra za domaću pravnu osobu odnosno izvadak iz odgovarajućeg domicilnog registra za stranu pravnu osobnu s ovjerenim prijevodom na hrvatski jezik;
- osobni identifikacijski broj (OIB) za fizičku i pravnu osobu;
- uvjerenje o nekažnjavanju fizičke i pravne osobe te ovlaštenog predstavnika pravne osobe ne starija od 6 mjeseci;
- kontakt podaci (adresa, fax, broj telefona, e-mail adresa, broj i oznaka računa banke ponuditelja za povrat jamstva u slučaju neuspjeha u nadmetanju);
- punomoć za zastupanje - za ovlaštene zastupnike fizičke osobe prilaže se specijalna punomoć ovjerena od strane javnog bilježnika, a za ovlaštene zastupnike pravne osobe prilaže se odgovarajuća punomoć za zastupanje, ukoliko pravnu osobu ne zastupa zakonski zastupnik društva osobno. U slučaju da fizičku ili pravnu osobu zastupa odvjetnik prilaže se odvjetnička punomoć;
- izvornik ili ovjerena preslika potvrde o plaćenim porezima i doprinosima koja ne smije biti starija od 30 dana za domaće pravne osobe;
- Privola (ista se nalazi na web stranici CERP-a)
U slučaju da uz Obrazac prijave nisu priloženi svi zatraženi dokumenti potencijalni investitor neće moći sudjelovati u postupku javnog nadmetanja.
U postupku javnog nadmetanja sudjeluje ovlaštena osoba pravne osobe odnosno opunomoćenik pravne osobe ili fizička osoba odnosno opunomoćenik fizičke osobe navedena u Obrascu prijave za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja.
Ukoliko ponuditelja na dražbi, fizičku ili pravnu osobu, zastupa osoba koja nije navedena u Obrascu prijave, ista mora imati specijalnu punomoć ovjerenu od strane javnog bilježnika koja nije starija od dana izdavanja Obrasca prijave.
Najboljim ponuditeljem smatra se ponuditelj koji ponudi najvišu cijenu.
Najbolji ponuditelj dužan je sklopiti Ugovor o prodaji i prijenosu dionica i poslovnih udjela Društva u roku od 8 dana od dana održavanja javnog nadmetanja. CERP ostavlja mogućnost da se Ugovor o prodaji i prijenosu dionica i poslovnih udjela Društva sklopi isti dan, nakon provedenog postupka javnog nadmetanja, ukoliko najbolji ponuditelj izrazi takav interes. U tom slučaju, ako najboljeg ponuditelja na dražbi zastupa opunomoćenik, isti mora imati odgovarajuću punomoć za potpisivanje Ugovora, izdanu od ovlaštenog predstavnika pravne osobe odnosno fizičke osobe.
Najbolji ponuditelj dužan je kupovnu cijenu platiti jednokratno, u roku od 3 dana od dana sklapanja Ugovora o prodaji i prijenosu dionica i poslovnih udjela Društva. Danom uplate kupovne cijene smatra se dan kada je uplata evidentirana na računu CERP-a.
Nakon provedbe javnog nadmetanja najboljem ponuditelju jamčevina se uračunava u kupovnu cijenu, a ostalim ponuditeljima uplaćena jamčevina će biti vraćena u roku od 15 dana od dana održavanja javnog nadmetanja.
U slučaju odustajanja najboljeg ponuditelja od sklapanja Ugovora o prodaji i prijenosu dionica i poslovnih udjela Društva ili u slučaju da on ne plati ugovorenu kupovnu cijenu u roku, najboljim ponuditeljem smatrat će se ponuditelj koji je ponudio sljedeću najvišu cijenu.
CERP ima pravo zadržati uplaćenu jamčevinu u slučaju da ponuditelj, koji je uplatio jamčevinu, odustane od kupnje, a odustanak od sudjelovanja u javnom nadmetanju ne prijavi CERP-u pisanim putem najkasnije 24 sata prije održavanja javnog nadmetanja.
CERP ima pravo zadržati uplaćenu jamčevinu i u slučaju da najbolji ponuditelj odustane od sklapanja Ugovora o prodaji i prijenosu dionica i poslovnih udjela ili u slučaju da on ne plati ugovorenu kupovnu cijenu u roku.
CERP može odustati od prodaje dionica i poslovnih udjela Društva u svako doba prije održavanja javnog nadmetanja, ali najkasnije 24 sata prije održavanja javnog nadmetanja.
Obrazac prijave za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja sa popratnom dokumentacijom moguće je dobiti na upit na slijedeći broj telefona: 6346 378.
Prijavu za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja dostaviti s naznakom "OBRAZAC PRIJAVE ZA SUDJELOVANJE U POSTUPKU JAVNOG NADMETANJA ZA KUPNJU DIONICA ILI POSLOVNIH UDJELA DRUŠTVA _____________________
(navesti naziv društva)" potrebno je dostaviti na adresu CERP-a.
Kontakt informacije: |
Tel: + 385 (0) 1 6346 378 |
Centar za restrukturiranje i prodaju |
Fax:+ 385 (0) 1 6346 224 |
Ivana Lučića 6 |
E mail: sektor-prodaje@cerp.hr |
10 000 Zagreb |
Web stranica: www.cerp.hr |
|
|
„Prijava za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja“,
“Privola“,
„Politika privatnosti –zaštita osobnih podatka“,
„Nacrt kupoprodajnog ugovora d.d. (za knjigu dionica)“,
„Nacrt kupoprodajnog ugovora d.d. (za SKDD)“,
„Nacrt kupoprodajnog ugovora d.o.o.“