Javni poziv za kupnju dionica i udjela trgovačkih društava u vlasništvu Republike Hrvatske, Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje i CERP-a provedbom postupka javnog nadmetanja
REPUBLIKA HRVATSKA
CENTAR ZA RESTRUKTURIRANJE I PRODAJU
Ivana Lučića 6, 10000 Zagreb
Na temelju članka 26. stavak 1., članka 28. stavaka 6.i 7., članka 32. stavka 3. i članka 33. stavka 2. Zakona o upravljanju državnom imovinom(Narodne novine, broj 52/18), Centar za restrukturiranje i prodaju (dalje u tekstu: CERP) objavljuje
Javni poziv za kupnju dionica i udjela trgovačkih društava u vlasništvu Republike Hrvatske, Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje i CERP-a provedbom postupka javnog nadmetanja
R. br. |
Društvo | Broj dionica/ poslovnih udjela | % u temeljnom kapitalu | Početna cijena prodaje u HRK | Cjenovni korak u HRK | Jamčevina u HRK | Datum i vrijeme održavanja | Rok za podnošenje prijave i rok za uplatu jamčevine | Rok za dostavu Suglasnosti/ Izjave ovlaštenika prava prvokupa |
1 | APB-PETRINJA d.o.o, Petrinja | 9 | 23,41 | 28.800,00 | 300,00 | 2.880,00 | 02.12.2021. u 10,00 | 23.11.2021. do 15,30 | 30 |
2 | GUMISERVIS d.d., Rijeka | 135 | 0,96 | 29.850,00 | 300,00 | 2.985,00 | 02.12.2021. u 10,20 | 23.11.2021. do 15,30 | - |
3 | ILOČKI PODRUMI d.d., Ilok | 113 | 0,06 | 29.000,00 | 300,00 | 2.900,00 | 02.12.2021. u 10,40 | 23.11.2021. do 15,30 | - |
4 | KRATEKS d.d., Krapina | 7 | 0,07 | 3.400,00 | 100,00 | 340,00 | 02.12.2021. u 11,00 | 23.11.2021. do 15,30 | - |
5 | LABINPROGRES-TPS d.o.o., Labin | 1 | 0,49 | 6.100,00 | 100,00 | 610,00 | 02.12.2021. u 11,20 | 23.11.2021. do 15,30 | 30 |
6 | LUKA ZADAR d.d., Zadar | 197 | 0,06 | 20.400,00 | 300,00 | 2.040,00 | 02.12.2021. u 11,40 | 23.11.2021. do 15,30 | - |
7 | Montmontaža projekti d.d., Zagreb | 20 | 0,004 | 1.000,00 | 100,00 | 100,00 | 02.12.2021. u 12,00 | 23.11.2021. do 15,30 | - |
8 | TIM Topusko d.d., Zagreb | 344 | 0,12 | 4.500,00 | 100,00 | 450,00 | 02.12.2021. u 12,20 | 23.11.2021. do 15,30 | - |
9 | UNION d.d., Zagreb | 33 | 0,39 | 15.180,00 | 200,00 | 1.518,00 | 02.12.2021. u 12,40 | 23.11.2021. do 15,30 | - |
10 | VETERINARSKA AMBULANTA d.o.o., Klanjec | 2 | 13,62 | 18.600,00 | 200,00 | 1.860,00 | 02.12.2021. u 13,00 | 23.11.2021. do 15,30 | 90 |
11 | VODOMATERIJAL d.d., Vukovar | 266 | 0,44 | 42.800,00 | 500,00 | 4.280,00 | 02.12.2021. u 13,20 | 23.11.2021. do 15,30 | - |
12 | 3. MAJ STM d.o.o. Rijeka, Rijeka | 1 | 100,00 | 20.000,00 | 200,00 | 2.000,00 | 13.12.2021. u 9,00 | 02.12.2021. do 15,30 | - |
13 | ACM d.d., Zagreb | 4.905 | 3,42 | 579.700,00 | 2.900,00 | 57.970,00 | 13.12.2021. u 9,20 | 02.12.2021. do 15,30 | - |
14 | AMD d.o.o., Gospić | 2 | 6,17 | 138.500,00 | 1.000,00 | 13.850,00 | 13.12.2021. u 9,40 | 02.12.2021. do 15,30 | 15 |
15 | AUTOMEHANIKA d.o.o., Karlovac | 91 | 1,86 | 280.000,00 | 1.400,00 | 28.000,00 | 13.12.2021. u 10,00 | 02.12.2021. do 15,30 | - |
16 | HRB DUNAVSKI LLOYD-SISAK d.o.o., Sisak | 2 | 18,891 | 460.000,00 | 2.300,00 | 46.000,00 | 13.12.2021. u 10,20 | 02.12.2021. do 15,30 | 60 |
17 | PASTOR - TVA - d.d., Zagreb | 1.307 | 2,69 | 654.000,00 | 3.300,00 | 65.400,00 | 13.12.2021. u 10,40 | 02.12.2021. do 15,30 | - |
18 | UP ZAGREBAČKI PLAVI d.o.o., Zagreb | 7.587 | 8,50 | 827.000,00 | 4.200,00 | 82.700,00 | 13.12.2021. u 11,00 | 02.12.2021. do 15,30 | - |
19 | VALALTA d.o.o. Rovinj, Rovinj | 33 | 0,1129 | 415.800,00 | 2.100,00 | 41.580,00 | 13.12.2021. u 11,20 | 02.12.2021. do 15,30 | 60 |
20 | SOLANA STON d.o.o., Ston | 1 | 9,14 | 1.400.000,00 | 5.000,00 | 140.000,00 | 27.12.2021. u 13,00 | 16.12.2021. do 15,30 | 15 |
Prijava za sudjelovanje u javnom nadmetanju, koje će se održati u prostorijama CERP-a, podnosi se putem Obrasca prijave za svako društvo pojedinačno najkasnije 7 radnih dana prije dana održavanja javnog nadmetanja s pripadajućom dokumentacijom navedenom u Obrascu prijave (dostupan na web stranici CERP-a). Jamčevina se uplaćuje na račun CERP-a kod Erste&Steiermarkische Bank, IBAN HR68 2402 0061 1006 7186 9, s pozivom na broj 239531 te mora biti evidentirana na računu najkasnije 7 radnih dana prije dana održavanja javnog nadmetanja, s naznakom imena uplatitelja koje mora biti istovjetno imenu potencijalnog investitora navedenog u Obrascu prijave.
Potencijalni investitori su uz Obrazac prijave dužni priložiti: dokumente o identitetu (domaće fizičke osobe prilažu presliku važeće osobne iskaznice, a strane fizičke osobe presliku putovnice, domaće pravne osobe prilažu izvadak iz sudskog registra, a strane pravne osobe izvadak iz domicilnog registra s ovjerenim prijevodom sudskog tumača na hrvatski jezik), izvornik ili ovjerenu presliku potvrde nadležne Porezne uprave o podmirenju poreznog duga koja ne smije biti starija od 30 dana, dokaz o izvršenoj uplati jamčevine, kontakt podatke (adresa, broj telefona, e-mail adresa, broj i oznaka računa banke ponuditelja za povrat jamstva u slučaju neuspjeha u nadmetanju) i to sve najkasnije 7 radnih dana prije održavanja javnog nadmetanja.
Najboljim ponuditeljem smatra se ponuditelj koji prihvati najvišu iskličnu cijenu, a koji je dužan sklopiti Ugovor o prodaji i prijenosu u roku od 3 radna dana od dana održavanja javnog nadmetanja i platiti kupovnu cijenu jednokratno u roku od 8 radnih dana od dana sklapanja Ugovora. Danom uplate kupovne cijene smatra se dan kada je uplata evidentirana na računu CERP-a. Nakon provedbe javnog nadmetanja najboljem ponuditelju jamčevina se uračunava u kupovnu cijenu, a ostalim ponuditeljima uplaćena jamčevina će biti vraćena u roku od 15 radnih dana od dana održavanja javnog nadmetanja. U slučaju odustajanja najboljeg ponuditelja od sklapanja Ugovora ili u slučaju da on ne plati ugovorenu kupovnu cijenu u roku, najboljim ponuditeljem smatrat će se ponuditelj koji je prihvatio sljedeću najvišu iskličnu cijenu. CERP ima pravo zadržati uplaćenu jamčevinu u slučaju da najbolji ponuditelj, koji je uplatio jamčevinu, odustane od sklapanja Ugovora ili u slučaju da isti ne plati ugovorenu kupovnu cijenu u roku.
POSEBNA NAPOMENA ZA DRUŠTVO pod rednim brojem 12: Potencijalni investitori mogu provesti „due diligence“ postupak nakon uplate jamčevine i potpisivanja Izjave o povjerljivosti.
POSEBNA NAPOMENA ZA DRUŠTVA pod rednim brojevima: 1.,5.,10.,14.,16.,19. i 20.
Za prijenos udjela u navedenim Društvima potrebna je suglasnost Društva, odnosno izjava ovlaštenika prava prvokupa sukladno odredbama Društvenog ugovora Društva.
Ugovor o prodaji i prijenosu udjela sklopit će se s najboljim ponuditeljem u roku od 3 radna dana od dana zaprimanja Suglasnosti Društva na prijenos udjela. Navedenu suglasnost će Društvo dati CERP-u u roku navedenom u tablici, računajući od dana primitka obavijesti CERP-a o ishodu održanog javnog nadmetanja. U slučaju da CERP u navedenom roku ne primi Suglasnost Društva na prijenos udjela, neće se sklopiti Ugovor o prodaji i prijenosu udjela, a najboljem ponuditelju će u daljnjem roku od 3 radna dana biti vraćena jamčevina. U slučaju da CERP u navedenom roku primi Izjave ovlaštenika prava prvokupa o korištenju tog prava sukladno odredbama Društvenog ugovora Društva, sklopiti će se Ugovor o prodaji i prijenosu poslovnih udjela sukladno pravu prvokupa, a najboljem ponuditelju će u daljnjem roku od 3 radna dana biti vraćena jamčevina.
Izabrani ponuditelj ili ovlaštenik prava prvokupa koji dostavi Izjavu o prihvaćanju ponude za kupnju udjela po pravu prvokupa platiti će kupovnu cijenu jednokratno u roku od 8 radnih dana od dana sklapanja ugovora o prodaji i prijenosu poslovnih udjela.
Ukoliko u postupku prodaje udjela Društva javnim nadmetanjem ne bude zaprimljena niti jedna valjana prijava za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja, izvršiti će se izravna ponuda ovlaštenicima prava prvokupa sukladno odredbama Društvenog ugovora Društva po procijenjenoj vrijednosti udjela.
CERP može odustati od prodaje u svako doba prije održavanja javnog nadmetanja, ali najkasnije 3 radna dana prije održavanja javnog nadmetanja, a odustanak će biti objavljen u dnevnim novinama i na web stranici CERP-a.
Prijavu za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja s naznakom "OBRAZAC PRIJAVE ZA SUDJELOVANJE U POSTUPKU JAVNOG NADMETANJA ZA KUPNJU DIONICA/UDJELA DRUŠTVA ______________navesti naziv društva)" potrebno je dostaviti na adresu CERP-a: Ivana Lučića 6,10 000 Zagreb. Kontakt informacije: Tel: + 385 (0) 1 6346 378, Fax:+ 385 (0) 1 6346 224,e- mail: sektor-prodaje@cerp.hr, web stranica: www.cerp.hr,
- Privola
- Politika privatnosti –zaštita osobnih podatka
- Nacrt Ugovora o kupoprodaji d.d. knjiga dionica
- Nacrt Ugovora o kupoprodaji d.d. SKDD
- Nacrt Ugovor o kupoprodaji d.o.o.