Javni poziv za kupnju dionica i udjela trgovačkih društava u vlasništvu Republike Hrvatske, Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje i CERP-a provedbom postupka javnog nadmetanja
REPUBLIKA HRVATSKA
CENTAR ZA RESTRUKTURIRANJE I PRODAJU
CENTAR ZA RESTRUKTURIRANJE I PRODAJU
Ivana Lučića 6, 10000 Zagreb
Na temelju članka 26. stavak 1., članka 28. stavaka 6.i 7., članka 32. stavka 3. i članka 33. stavka 2. Zakona o upravljanju državnom imovinom(Narodne novine, broj 52/18), Centar za restrukturiranje i prodaju (dalje u tekstu: CERP) objavljuje
Javni poziv za kupnju dionica i udjela trgovačkih društava u vlasništvu Republike Hrvatske, Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje i CERP-a provedbom postupka javnog nadmetanja
R. br. |
Društvo | Broj dionica/ poslovnih udjela | % u temeljnom kapitalu | Početna cijena prodaje u HRK | Cjenovni korak u HRK | Jamčevina u HRK | Datum i vrijeme održavanja | Rok za podnošenje prijave i rok za uplatu jamčevine | Rok za dostavu Suglasnosti/ Izjave ovlaštenika prava prvokupa |
1 | AMINESS d.d., Novigrad | 120 | 0,01 | 28.320,00 | 300,00 | 2.832,00 | 24.02.2022. u 10.20 | 15.02.2022. do 15.30 | - |
2 | APZ-INŽENJERING d.d., Zagreb | 143 | 1,05 | 42.900,00 | 500,00 | 4.290,00 | 24.02.2022. u 10.40 | 15.02.2022. do 15.30 | - |
3 | AUTOKAMP IMPERIAL VODICE d.d., Vodice | 1.773 | 0,32 | 26.595,00 | 300,00 | 2.659,50 | 24.02.2022. u 11.00 | 15.02.2022. do 15.30 | - |
4 | BRODOSPAS d.d., Split | 110 | 0,03 | 16.500,00 | 200,00 | 1.650,00 | 24.02.2022. u 11.20 | 15.02.2022. do 15.30 | - |
5 | IC-HRVATSKA RADIO POSTAJA ČAZMA d.o.o., Čazma | 1 | 0,73 | 4.500,00 | 100,00 | 450,00 | 24.02.2022. u 11.40 | 15.02.2022. do 15.30 | 30 |
6 | MEĐIMURJE TEGRA d.d. Čakovec, Čakovec | 34 | 0,10 | 2.414,00 | 100,00 | 241,40 | 24.02.2022. u 12.00 | 15.02.2022. do 15.30 | - |
7 | PRECIZNA MEHANIKA ZAGREB d.o.o., Zagreb | 2.438 | 3,49 | 52.700,00 | 600,00 | 5.270,00 | 24.02.2022. u 12.20 | 15.02.2022. do 15.30 | 30 |
8 | Projektni biro Pakrac d.d., Pakrac | 312 | 17,93 | 27.768,00 | 300,00 | 2.776,80 | 24.02.2022. u 12.40 | 15.02.2022. do 15.30 | - |
9 | RADEŽ d.d., Blato | 6 | 0,01 | 375,00 | 100,00 | 37,50 | 24.02.2022. u 13.00 | 15.02.2022. do 15.30 | - |
10 | SIRIO d.o.o., Umag | 1 | 0,82 | 26.160,00 | 300,00 | 2.616,00 | 24.02.2022. u 13.20 | 15.02.2022. do 15.30 | 30 |
11 | SONIK d.d., Vinkovci | 40 | 0,04 | 8.000,00 | 100,00 | 800,00 | 24.02.2022. u 13.40 | 15.02.2022. do 15.30 | - |
12 | TEHNOMONT d.o.o., Zagreb | 3 | 0,94 | 7.000,00 | 100,00 | 700,00 | 24.02.2022. u 14.00 | 15.02.2022. do 15.30 | 7 |
13 | VETERINARSKA AMBULANTA IMOTSKI d.d., Imotski | 24 | 4,70 | 1.400,00 | 100,00 | 140,00 | 24.02.2022. u 14.20 | 15.02.2022. do 15.30 | - |
14 | VIS KONFEKCIJA d.d., Varaždin | 15 | 0,08 | 16.275,00 | 200,00 | 1.627,50 | 24.02.2022. u 14.40 | 15.02.2022. do 15.30 | - |
15 | 3. MAJ STM d.o.o. Rijeka, Rijeka | 1 | 100,00 | 10.000,00 | 100,00 | 1.000,00 | 07.03.2022. u 11.00 | 24.02.2022. do 15.30 | - |
16 | B - COOP d.o.o., Umag | 1 | 4,17 | 170.000,00 | 1.000,00 | 17.000,00 | 07.03.2022. u 11.20 | 24.02.2022. do 15.30 | 30 |
17 | POGREBNO PODUZEĆE ZAGREB d.o.o., Zagreb | 201 | 7,93 | 309.540,00 | 1.600,00 | 30.954,00 | 07.03.2022. u 11.40 | 24.02.2022. do 15.30 | 30 |
18 | TRGOCENTAR d.o.o., Zabok | 905 | 1,78 | 530.180,00 | 2.700,00 | 53.018,00 | 07.03.2022. u 12.00 | 24.02.2022. do 15.30 | 40 |
19 | ZADARSKA TISKARA d.d., Zadar | 2.843 | 13,06 | 642.518,00 | 3.300,00 | 64.251,80 | 07.03.2022. u 12.20 | 24.02.2022. do 15.30 | - |
20 | LUKA TRANZIT OSIJEK d.o.o., Osijek | 6 | 16,74 | 2.720.000,00 | 5.000,00 | 272.000,00 | 21.03.2022. u 12.00 | 10.03.2022. do 15.30 | 15 |
Prijava za sudjelovanje u javnom nadmetanju, koje će se održati u prostorijama CERP-a, podnosi se putem Obrasca prijave za svako društvo pojedinačno najkasnije 7 radnih dana prije dana održavanja javnog nadmetanja s pripadajućom dokumentacijom navedenom u Obrascu prijave (dostupan na web stranici CERP-a). Jamčevina se uplaćuje na račun CERP-a kod Erste&Steiermarkische Bank, IBAN HR68 2402 0061 1006 7186 9, s pozivom na broj 239531 te mora biti evidentirana na računu najkasnije 7 radnih dana prije dana održavanja javnog nadmetanja, s naznakom imena uplatitelja koje mora biti istovjetno imenu potencijalnog investitora navedenog u Obrascu prijave.
Potencijalni investitori su uz Obrazac prijave dužni priložiti: dokumente o identitetu (domaće fizičke osobe prilažu presliku važeće osobne iskaznice, a strane fizičke osobe presliku putovnice, domaće pravne osobe prilažu izvadak iz sudskog registra, a strane pravne osobe izvadak iz domicilnog registra s ovjerenim prijevodom sudskog tumača na hrvatski jezik), izvornik ili ovjerenu presliku potvrde nadležne Porezne uprave o podmirenju poreznog duga koja ne smije biti starija od 30 dana, dokaz o izvršenoj uplati jamčevine, kontakt podatke (adresa, broj telefona, e-mail adresa, broj i oznaka računa banke ponuditelja za povrat jamstva u slučaju neuspjeha u nadmetanju) i to sve najkasnije 7 radnih dana prije održavanja javnog nadmetanja.
Najboljim ponuditeljem smatra se ponuditelj koji prihvati najvišu iskličnu cijenu, a koji je dužan sklopiti Ugovor o prodaji i prijenosu u roku od 3 radna dana od dana održavanja javnog nadmetanja i platiti kupovnu cijenu jednokratno u roku od 8 radnih dana od dana sklapanja Ugovora. Danom uplate kupovne cijene smatra se dan kada je uplata evidentirana na računu CERP-a. Nakon provedbe javnog nadmetanja najboljem ponuditelju jamčevina se uračunava u kupovnu cijenu, a ostalim ponuditeljima uplaćena jamčevina će biti vraćena u roku od 15 radnih dana od dana održavanja javnog nadmetanja. U slučaju odustajanja najboljeg ponuditelja od sklapanja Ugovora ili u slučaju da on ne plati ugovorenu kupovnu cijenu u roku, najboljim ponuditeljem smatrat će se ponuditelj koji je prihvatio sljedeću najvišu iskličnu cijenu. CERP ima pravo zadržati uplaćenu jamčevinu u slučaju da najbolji ponuditelj, koji je uplatio jamčevinu, odustane od sklapanja Ugovora ili u slučaju da isti ne plati ugovorenu kupovnu cijenu u roku.
POSEBNA NAPOMENA ZA DRUŠTVO pod rednim brojem 15: Potencijalni investitori mogu provesti „due diligence“ postupak nakon uplate jamčevine i potpisivanja Izjave o povjerljivosti.
POSEBNA NAPOMENA ZA DRUŠTVA pod rednim brojevima: 5.,7.,10.,12.,16.,17.,18. i 20.
Za prijenos udjela u navedenim Društvima potrebna je suglasnost Društva, odnosno izjava ovlaštenika prava prvokupa sukladno odredbama Društvenog ugovora Društva.
Ugovor o prodaji i prijenosu udjela sklopit će se s najboljim ponuditeljem u roku od 3 radna dana od dana zaprimanja Suglasnosti Društva na prijenos udjela. Navedenu suglasnost će Društvo dati CERP-u u roku navedenom u tablici, računajući od dana primitka obavijesti CERP-a o ishodu održanog javnog nadmetanja. U slučaju da CERP u navedenom roku ne primi Suglasnost Društva na prijenos udjela, neće se sklopiti Ugovor o prodaji i prijenosu udjela, a najboljem ponuditelju će u daljnjem roku od 3 radna dana biti vraćena jamčevina. U slučaju da CERP u navedenom roku primi Izjave ovlaštenika prava prvokupa o korištenju tog prava sukladno odredbama Društvenog ugovora Društva, sklopiti će se Ugovor o prodaji i prijenosu poslovnih udjela sukladno pravu prvokupa, a najboljem ponuditelju će u daljnjem roku od 3 radna dana biti vraćena jamčevina.
Izabrani ponuditelj ili ovlaštenik prava prvokupa koji dostavi Izjavu o prihvaćanju ponude za kupnju udjela po pravu prvokupa platiti će kupovnu cijenu jednokratno u roku od 8 radnih dana od dana sklapanja ugovora o prodaji i prijenosu poslovnih udjela.
Ukoliko u postupku prodaje udjela Društva javnim nadmetanjem ne bude zaprimljena niti jedna valjana prijava za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja, izvršiti će se izravna ponuda ovlaštenicima prava prvokupa sukladno odredbama Društvenog ugovora Društva po procijenjenoj vrijednosti udjela.
CERP može odustati od prodaje u svako doba prije održavanja javnog nadmetanja, ali najkasnije 3 radna dana prije održavanja javnog nadmetanja, a odustanak će biti objavljen u dnevnim novinama i na web stranici CERP-a.
Prijavu za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja s naznakom "OBRAZAC PRIJAVE ZA SUDJELOVANJE U POSTUPKU JAVNOG NADMETANJA ZA KUPNJU DIONICA/UDJELA DRUŠTVA ______________navesti naziv društva)" potrebno je dostaviti na adresu CERP-a: Ivana Lučića 6,10 000 Zagreb. Kontakt informacije: Tel: + 385 (0) 1 6346 378, Fax:+ 385 (0) 1 6346 224,e- mail: sektor-prodaje@cerp.hr, web stranica: www.cerp.hr,
- Privola
- Politika privatnosti –zaštita osobnih podatka
- Nacrt Ugovora o kupoprodaji d.d. knjiga dionica
- Nacrt Ugovora o kupoprodaji d.d. SKDD
- Nacrt Ugovor o kupoprodaji d.o.o.