Javni poziv za podnošenje ponuda za kupnju nekretnina u vlasništvu CERP-a, javnim prikupljanjem ponuda
REPUBLIKA HRVATSKA
CENTAR ZA RESTRUKTURIRANJE I PRODAJU
CENTAR ZA RESTRUKTURIRANJE I PRODAJU
Ivana Lučića 6, 10000 Zagreb
Na temelju članka 6, 11. i 12. Pravilnika o raspolaganju nekretninama u vlasništvu Centra za restrukturiranje i prodaju (dalje u tekstu: CERP), KLASA: 003-02/22-03/1 URBROJ: 360-01/08-2022-1 od 12. prosinca 2022. godine, CERP objavljujeJavni poziv za podnošenje ponuda za kupnju nekretnina u vlasništvu CERP-a,
javnim prikupljanjem ponuda
Red. br. | Opis NEKRETNINA u z.k. | z.k. uložak | k.č.br. | Površina | Početna cijena prodaje | Iznos jamčevine | Rok za podnošenje ponude | ||
HRK | EUR | HRK | EUR | ||||||
1 | Oranica | 11725 k.o. Vukovar | 220 | 892 m² | 133.000,00 | 17.653,00 | 13.300,00 | 1.765,30 | 23.01.2023. do 12.00 |
2 | Gradilište | 11725 k.o. Vukovar | 236/1 | 154 m² | 11.700,00 | 1.553,00 | 1.170,00 | 155,30 | 23.01.2023. do 12.00 |
3 | Oranica UL. J. Brandajza | 11725 k.o. Vukovar | 249/2 | 220 m² | 20.800,00 | 2.761,00 | 2.080,00 | 276,10 | 23.01.2023. do 12.00 |
4 | Blage Zadre Oranica | 11725 k.o. Vukovar | 270/1 | 32 m² | 2.400,00 | 319,00 | 240,00 | 31,90 | 23.01.2023. do 12.00 |
5 | Blage Zadre Oranica | 11725 k.o. Vukovar | 270/2 | 739 m² | 69.900,00 | 9.278,00 | 6.990,00 | 927,80 | 23.01.2023. do 12.00 |
6 | Blage Zadre Oranica | 11725 k.o. Vukovar | 271/1 | 22 m² | 1.700,00 | 226,00 | 170,00 | 22,60 | 23.01.2023. do 12.00 |
7 | Blage Zadre Oranica | 11725 k.o. Vukovar | 271/2 | 737 m² | 69.700,00 | 9.251,00 | 6.970,00 | 925,10 | 23.01.2023. do 12.00 |
8 | Oranica | 11725 k.o. Vukovar | 276 | 801 m² | 75.700,00 | 10.048,00 | 7.570,00 | 1.004,80 | 23.01.2023. do 12.00 |
9 | Oranica UL. Vile Velebita | 11725 k.o. Vukovar | 280 | 714 m² | 67.500,00 | 8.959,00 | 6.750,00 | 895,90 | 23.01.2023. do 12.00 |
10 | Oranica UL. Vile Velebita | 11725 k.o. Vukovar | 281 | 719 m² | 68.000,00 | 9.026,00 | 6.800,00 | 902,60 | 23.01.2023. do 12.00 |
11 | Oranica | 11725 k.o. Vukovar | 282 | 827 m² | 78.200,00 | 10.379,00 | 7.820,00 | 1.037,90 | 23.01.2023. do 12.00 |
Javno otvaranje ponuda održati će se 23. siječnja 2023. u 12,00 sati u CERP-u, Zagreb, Ivana Lučića 6.
Nekretnina se prodaje u zatečenom stanju: "VIĐENO-KUPLJENO".
Kontakt informacije radnim danom od 9,00-12,00 sati na telefon 01/ 63 46 378.
Podnošenje ponuda: Ponuda i prilozi uz ponudu dostavljaju se za svaku nekretninu pojedinačno u zatvorenoj omotnici. Danom predaje ponude smatra se dan kada je ista zaprimljena u CERP-u.
Na prednjoj strani i poleđini omotnice potrebno je napisati "PONUDA ZA KUPNJU NEKRETNINE k.č.br. ________ z. k ul. ______ k.o. Vukovar - NE OTVARATI do 23. siječnja 2023. do 12,00 sati.".
Ponude se podnose neposredno ili putem pošte na adresu: CERP, Ivana Lučića 6., 10 000 Zagreb najkasnije do dana 23. siječnja 2023. do 12,00 sati.
Sve ponude pristigle nakon roka za podnošenje naznačenog u javnom pozivu neće biti razmatrane.
Javno otvaranje ponuda održat će se u CERP-u na adresi Ulica Ivana Lučića 6, 10 000 Zagreb dana 23. siječnja 2023. u 12,00 sati, a na otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili njihovi punomoćnici.
Ponuditelj je podnošenjem ponude izričito suglasan da CERP može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati dostavljene podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda i prodaje poslovnog prostora, a sve sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka – Uredba (EU) 2016/679 te iste objaviti sukladno članku 10., stavku 1., točki 10. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“ br. 25/13 i 85/15).
OPĆI UVJETI POSTUPKA JAVNOG PRIKUPLJANJA PONUDA
Nekretnine se prodaju u zatečenom stanju "VIĐENO - KUPLJENO".
Nekretnina se može razgledati u radno vrijeme od ponedjeljka do petka na upit na broj mobitela 098/269-091.
U postupku javnog prikupljanju ponuda mogu sudjelovati sve domaće fizičke i pravne osobe, strane fizičke osobe ukoliko su državljani EU ili državljani onih država s kojima Republika Hrvatska ima uspostavljen reciprocitet pri pravu na kupnju nekretnina s obzirom na državljanstvo kupca uz prethodnu suglasnost ministra nadležnog za poslove pravosuđa te strane pravne osobe koje imaju registrirano sjedište u EU i/ili u državama s kojima Republika Hrvatska ima uspostavljen reciprocitet pri pravu na kupnju nekretnina.
Najpovoljnijim ponuditeljem smatra se ponuditelj koji je ponudio najvišu cijenu koja mora biti veća od početne cijene i izražena u kunama, a ponude dostavljene u drugoj valuti neće se razmatrati.
Ponuda i prilozi uz ponudu dostavljaju se u zatvorenoj omotnici.
U slučaju da isti ponuditelj dostavi više ponuda, valjanom će se smatrati isključivo ponuda s najvećim iznosom ponuđene cijene.
Ponuditelj koji je odustao od ponude gubi pravo na povrat jamčevine.
U slučaju odustanka prvog najpovoljnijeg ponuditelja, najpovoljnijim ponuditeljem smatra se sljedeći ponuditelj koji je ponudio najvišu cijenu uz uvjet da je veća od početne cijene.
Ukoliko pristignu 2 (dvije) identične ponude, s istim iznosom ponuđene cijene, ponuditelji će biti pozvani da u roku 3 (tri) dana po primitku obavijesti u zatvorenoj omotnici dostave nadopunu ponude, kako bi se donijela odluka o najpovoljnijem ponuditelju.
Odabranom ponuditelju jamčevina će se uračunati u kupoprodajnu cijenu, a ostalim ponuditeljima CERP će vratiti jamčevinu u roku od 15 (petnaest) dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja, s time da ponuditelj kojem se vraća jamčevina nema pravo na kamatu za razdoblje od njene uplate do isplate.
CERP zadržava pravo odustanka od prodaje nekretnine u svako doba prije potpisivanja ugovora, bez ikakve odgovornosti prema ponuditeljima i bez obveze da obrazloži svoju odluku uz povrat jamčevine ponuditeljima.
Ponuda i priložena dokumentacija trajno se zadržavaju te se ne vraćaju ponuditelju.
Po završetku javnog otvaranja ponuda, povjerenstvo za provedbu javnog prikupljanja ponuda izvršit će uvid u zaprimljene ponude, ocijeniti valjanost svake ponude te sastaviti zapisnik.
Nadležno tijelo CERP-a donijet će Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja i prodaji nekretnine.
Odluka o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja bit će dostavljena svim ponuditeljima.
CERP će pripremit nacrt ugovora o kupoprodaji.
Izabrani ponuditelj dužan je u roku od 30 dana od donošenja Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja sklopiti ugovor o kupoprodaji, isti potpisati i dostaviti CERP-u.
Kupac stupa u posjed nekretnine o čemu se sastavlja Zapisnik nakon uplate cjelokupne kupoprodajne cijene, koju je dužan platiti u roku od 30 dana od dana sklapanja Ugovora.
SADRŽAJ PONUDE
Ponuda mora sadržavati:
- oznaku nekretnine,
- ponuđeni iznos kupoprodajne cijene u kunama,
- ime i prezime ponuditelja, prebivalište/sjedište, osobni identifikacijski broj (OIB) (za fizičke osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost) odnosno naziv trgovačkog društva, sjedište, osobni identifikacijski broj (OIB) (za pravne osobe)
- kontakt podatke (adresa, broj telefona, e-mail),
- naziv banke i broj računa ponuditelja za povrat jamstva u slučaju njezina neprihvaćanja,
- preslika važeće osobne iskaznice za ponuditelje domaće fizičke osobe,
- preslika važeće putovnice za ponuditelje strane fizičke osobe,
- izvadak iz sudskog registra ponuditelje domaće pravne osobe,
- izvadak iz domicilnog registra s ovjerenim prijevodom sudskog tumača na hrvatski jezik za ponuditelje strane pravne osobe,
- izvornik ili ovjerenu presliku nadležne Porezne uprave o podmirenju poreznog duga, koja ne smije biti starija od 60 dana, svi ponuditelji,
- presliku izvatka iz odgovarajućeg registra (obrtnog ili drugog), rješenje o upisu u odgovarajući upisnik samostalnih djelatnosti, izvadak iz domicilnog registra za strane pravne osobe s ovjerenim prijevodom sudskog tumača na hrvatski jezik, a koji izvaci i rješenja ne smiju biti stariji od 30 dana na dan otvaranja ponuda,
- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine na CERP-ov žiro račun IBAN: HR6824020061100671869 otvoren kod Erste&Steiermärkische bank d.d., Rijeka, uz model 00 i poziv na broj 17214.-OIB UPLATITELJA, a u opisu plaćanja treba navesti oznaku nekretnine za koji se uplaćuje jamčevina, svi ponuditelji,
- izjavu ponuditelja ovjerenu kod javnog bilježnika, kojom se obvezuje da će u slučaju ako njegova ponuda bude prihvaćena, snositi troškove sklapanja i provedbe ugovora te da u cijelosti prihvaća uvjete javnog poziva za javno prikupljanje ponuda, svi ponuditelji.